Translate

donderdag 16 december 2010

werk aan de winkel

kanttekening
Vandaag de laatste fibermail gemaakt voor de Midwinterfair in Boven Pekel. Telkens als ik op mijn werkkamer kom, lacht me een stukje textiel toe. Met andere woorden ik kan bijna niet stoppen met fabriceren! Maar, nu een start maken met inpakken en goed bedenken wat er mee moet. Er liggen overal  stapeltjes en briefjes met aantekeningen . De kunst is om alles logisch te organiseren. Logistiek zou wel wat voor mij geweest zijn! Het pakket met quilts die mee gaan is samen gesteld, wel een lastig karwei! Immers er zijn er zoveel die ik de moeite waard vind! Maar de ruimte is beperkt en ik moet dus streng zijn.
De punch machine gaat in ieder geval mee, daar begon het allemaal mee. Ik scoorde nieuwe naalden via internet.  Met de stakingen van de laatste dagen deden ze er erg lang over om bij mij te komen. Maar ze zijn er .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten