Translate

zondag 18 december 2011

Winterwolfair 17 december

winterwolfair 17 december.
 Op de winterwolfair de punchmachine gedemonstreerd. Deze foto is vlak na de opening gemaakt en laat een nog opgeruimde tafel zien! Aan het eind van de dag, overal wolletjes, stukje naaldvlies, organza, bandjes en ander soorten onduidelijke frummeltjes. Er was erg veel belangstelling de wolfair. Maar ook erg veel belangstelling voor de punchmachine.
Ik hoorde wel erg vaak: ik heb een punchmachine, maar wat kan ik er mee. Veel viltsters hebben de machine verbannen en veel quiltsters idem! Terwijl het zo'n prima koppelaar is voor beiden.
Daarom was ik aanwezig en vertelde naar hartelust. Liet allerlei proefjes zien en maakte ondertussen kleine lapjes. Daar maak ik op een ander moment, fibermail van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten