Translate

donderdag 19 september 2013

terug van weg!

  Naast heerlijke een heerlijke zomer was er veel textiel de afgelopen maanden. Zoveel dat ik mijn blog vergeten was.... Nu weer volop aan het avonturen in mijn atelier!
Twee weken geleden was ik bezig met mijn mega werk voor de NoordNet tentoonstelling: Viel de naald eruit tijdens het naaien. Al snel had ik in de gaten dat ik er zelf niets aan kon doen om dit te verhelpen. Even wat rond gebeld en besloten om naar Emmen te gaan. Kon meteen de      volgende dag komen! Ik liep een rondje over de (stoffen) markt. Na een klein uur was de           machine gerepareerd ( het binnenplaatje was gebroken), en een onderhoudsbeurt gegeven. Natuurlijk naar nieuwe machines gekeken en een keus gemaakt..... Komende weken nog maar eens aan denken en na alle drukte van tentoonstellingen, neem ik een besluit.




   






   


2 opmerkingen:

  1. Nieuw is wél heel erg fijn, denk ik
    (Ik ken jouw huidige machine niet)
    Ben benieuwd wat 't wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nieuwsgierig naar je machine keuze.
    Fijn dat je terug bent.

    BeantwoordenVerwijderen